Escape the nest



Bild från Frankrike på höstlovet, bara några dagar efter Muse... Jag gillar att det står "Mise", haha!

Jag kom hem från kursen vid halv tio ungefär och, vem var det som sa att den skulle vara urtrist?! Visst, det kanske inte direkt var jätteroliga saker han pratade om, men de är ju ändå viktiga! Han sa att han tyckte man borde kunna köra bil bra när man är sjutton, så lyckas man lätt med uppkörningen sen. Jag är taggad på att börja köra! Fast man måste vänta ett tag innan man får tillståndet och så, det skulle ta över en månad i alla fall. Men sen minsann! Jag har saknat pappas gamla SAAB, tror jag kommer få köra med den! Kära RXR 567.


Kommentarer
Postat av: Nicole

SV: JA, muse är mitt allt, bokstavligen! :), JAAA dom kommer till stockholm 21 juli och jag kan inte fatta det. ja jag bor i stockholm :) nej tyvärr ska jag inte se dem på roskilde men jag ska se dom båda dagarna i Wembley, jag vågar dock inte ha ståplats i wembley :D men jag är lite nervös angående hur jag ska få mina biljetter :( , eftersom man inte kan få dom hemskickade?..

Kram!

Postat av: Nicole

Oj att du vågar ha ståplats i wembley ! :) , måste du inte köa en vecka innan isåfall :)? Jag bor i spånga, det är 12 min från Centralen , vi verkar ha många frågor till varandra haha, vi skulle kunna fortsätta skriva på facebook? om du vill?

jag heter, Nicole Onfray Lundqvist :)

kram

2010-03-18 @ 17:19:22
URL: http://stonewashed.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback