Just smile like the idiot you are



Mina bröder är de bästa som finns och jag tror jag är den lyckligaste lillasytern i världen som har dem.

Okej, jag borde kanske uppdatera lite. Berätta lite vad jag har gjort och så. Det känns som jag aldrig hinner med att skriva längre! Jag gör säkert det, men jag försöker nog omedvetet hitta på bortförklaringar. Jag hade en bra helg i alla fall! Var med Johannes på fredag och lördag, och på söndag hyrde pappa och jag Bröllopsfotografen vilken var en jättebra film! Jag trodde verkligen inte det om den. Kul att kolla på den i HD också!

I morgon har vi engelskaprov (oförberett som tur är), och temadag resten av dagen. På kvällen ska mamma, pappa och jag på sån där kurs innan man får övningsköra! Vet inte riktigt vad det kallas. På torsdag är det fysikprov och sedan är det helg igen! Känns både skönt och inte skönt att tiden går så satans fort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback