ROSKILDE FESTIVAL 2010




En ganska kass dag men med ett underbart slut! Eller dagen är inte slut än, det jobbigaste är kvar... Biologiprov i morgon. Idrotten var rolig dock, volleyboll! Vi har kört det så många gånger nu att jag fan börjar bli duktig! Kanske inte relativt, om man jämför med de flesta andra, men om man tittar på hur dålig jag var innan så!

I morgon 10.00 släpps biljetterna till Muse på Zinkensdamm i sommar! Och jag ska inte köpa några. Men oroa er inte, Malin ska! Haha, det är klart som fan att jag ska gå. Och vi ska köa fleera dagar! Fan vad vi har sett fram emot det här. Muse + sommaren. Det kommer bli så jävla perfekt. Och med Roskilde bara 18 dagar innan.


Kommentarer
Postat av: malin

va? ska du bara gå på lördagen? :o är det ens släppt vilken dag muse spelar än... har inte jag sett!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback