Regn på bröllopsdagen och solsken i livet


Hej! Nu har jag inte skrivit någonting här på länge. Men Joakim har varit här och i lördags var vi på bröllop! Så jag ska inte babbla på så mycket mer utan istället visa er massor av bilder! Det är många kan jag lova.


Vår fina present som jag kämpade så mycket med! Okej... jag gjorde inte allt, men det mesta ändå!


Okej, min klänning var inte riktigt sådär kort! Den hade åkt upp lite grann... faktiskt.


Åh, det var så fint att jag blev tårögd. Prästen var samma som jag hade på min konfirmation också!


Helt seriöst det bästa framförandet av Utan Dina Andetag som jag har hört. Jag är så jävla arg över att jag inte filmade det.


Det var några som hade ansträngt sig och tagit med riskorn till och med! Så ambitiösa var inte vi...


Haha, de såg så söta ut ihop så jag var bara tvungen att ta en bild på dem...


Efter alla gratulationer och kramar stod den här och väntade på dem nere vid parkeringen minsann!


Sedan fortsatte festen vid "Änglagaraget" i Djursholm och här stod vi och väntade på dem när de kom!


Ja, det märks ganska snabbt att Ingelas älsklingsfärg är lila... inte minst med tanke på klänningen också.


Det hölls måånga tal och vissa sjöng även sånger, bland annat min familj! Här sjunger de "Ingela", efter att spontant kommit på att den låten måste sjungas någon gång under kvällen.


Självklart måste brudparet ta den första tårtbiten tillsammans, vilket de gjorde också, så klart.


Om man har tur kan man faktiskt få till en snygg bild när man råkar göra ett misstag med kameran!


Fina små gubbar på tårtan.


Därefter var det dags för bröllopsparets första dans, en bugg minsann!


Resten av kvällen var det allmänt dansande på dansgolvet, jag och Joakim buggade loss! Sedan dansade jag bara konstigt och roligt med Basti, Joakim och alla andra som var där som jag inte ens kände.


När klockan närmade sig två och vi var de sista kvar var det dags att dra sig hemåt. Taxin nästa! Haha.

Sådär såg min lördag ut alltså! Gösta gick precis hem nu efter att ha spelat Alfapet, Playing with Fire 2 samt Gold Miner hela kvällen här! Om jag var hes innan är det ingenting mot vad jag är nu! Gissa om jag kommer tappa rösten på Green Day på lördag om jag fortfarande är såhär hes! Men det hoppas jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback