Gbinlägg.

Haha, det här är ett gbinlägg som jag skickade till min kusse Sandra nyss. Det är lite skojigt.
"hej min älskade kusse.
asså nu sitter jag och väntar på att du ska logga in igen. jag har typ inget att göra. jag försöker chatta med joakim men han svarar aldrig. jag längtar verkligen till imorgon det ska bli så jävla kul. jag behöver massa saker från ullared, allt är ju så billigt. men tycker inte du att det är orättvist när jag kan ta vad jag vill och när du bara kan ta lite? hoppas att du inte tycker att det gör något. för om det skulle vara med din familj vi åkte skulle det ju vara tvärtom. men jag saknar verkligen dig, det kommer bli såå kul. det är så kul att åka bil, fast jag kan ju inte läsa... fast nu när du ska med har jag ju i alla fall någon att prata med. för när jag bara åker med mamma och papppa så vill de aldrig prata eller köra några "lekar". eller jag vet inte om du vill göra det heller men du är i alla fall mycket roligare än mamma och pappa. och jag har tänkt på en sak. jag måste nog duscha på måndag hos farmor. och duscharna där är nog inte så särskilt fräscha, hehe. jag hoppas jag överlever. om inte du också behöver duscha förstås, då blir det inte lika farligt. då är man ju två liksom. och jag längtar verkligen till sommarlovet, då kan du komma till oss och så kan vi sola och bli skitbruuuna. och det är så kul att bara vara med dig. cykla och köpa godis, vara på stranden på kvällen och ta promenader. och cykla till hilco såklart. haha. nu har det typ gått tio minuter sen jag började, men det dröjer nog ändå ganska lång tid tills du kommer in igen. och föresten, glöm inte att komma halv elva imorgon. och om du vill kan du kanske ta med dig något att äta i bilen. eller asså om vi stannar på nån mack för att köpa godis så får du ju självklart smaka! det var inte så jag menade.
nä, nu ska jag nog ta och sluta. jag hoppas att allt får plats i ett gb. man får ju bara ha ett antal tecken per meddelande. men vi hörs väl snart, på msn menar jag då.
puss på dig älskling. jag ääääälskar dig.
hihi. hoppas du kommer in snart så kan vi spela röj kanske. puss på dig."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback