Den gamla goda tiden.

Under hela dagen har jag kommit på saker som jag ska skriva i bloggen, men jag har glömt bort alla. Det kanske låter lite konstigt att jag tänker ut innan vad jag ska skriva men annars kommer jag inte på något. Fast nu har jag ju ändå glömt bort allt.
Och då menar jag verkligen allt.
Det har typ inte hänt nåt speciellt under dagen. Eller, gud vad dum jag är. Det har ju hänt massor. Idag bytte vi till musik och drama igen. Det var väl kul, men jag känner mig alltid så tyst. Jag säger typ aldrig nåt. Men det blir liksom aldrig av, de andra pratar och jag säger typ bara mm hela tiden. Det känns som de andra tycker jag är konstig som inte säger nåt, men det tycker de nog inte.
Jag är nog egentligen en väldigt bra "skådespelare", eller asså jag är nog bra på drama. Men jag vågar aldrig göra så mycket med såna som jag inte känner så himla bra. Eller jag känner ju de flesta, men om de skulle ha vart vänner sen flera år tillbaka skulle jag vågat mer. Med Mimmi och Gaby brukade jag ju spela in helt knäppa filmer och då vågade jag ju. Vad jag saknar den tiden. Haha, vad skojigt det låter. Men jag vill verkligen spela in en sån konstig film igen. En film som jag aldrig kommer glömma är när vi hade ett kloster i garderoben. Det låter kanske lite knäppt, men det var det. Eller asså det handlade inte bara om klostret i garderoben, men det är det enda jag kommer ihåg. Haha. Fast det var typ fem år sen. 
Shit vad snabbt tiden går asså. 
Och shit vad mycket jag har skrivit.
Jag tänkte bara säga en sak innan jag slutar. Skriv flera komentarer. Jag vet liksom aldrig om det är någon som läser det jag skriver när ingen säger nåt. 

Kommentarer
Postat av: Ebba

Jag läser varje dag

Puss

2007-02-07 @ 19:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback