Engelskaprov suger.

Den här dagen har vart rätt jobbig. Jag var tvungen att gå upp tidigt. Eller asså jag gick upp åtta, men det kändes ändå tidigt eftersom att vi har haft helg i tre dagar. Sedan så skulle vi egentligen ha hemkunskap och få tillbaka förhöret från förra veckan men, nähä! Som vanligt så säger Torgny att vi får gå och ha rast. Visst, det är väl skönt. Men då känns det liksom onödigt att ha gått upp så tidigt om man ändå bara pluggar lite på rasten som är en hel timma lång.
Och det som gör det ännu värre är att det som jag pluggade på på rasten, engelska alltså, kom typ inte med på provet! Eller asså lite, men inte allt. Sedan var det typ massa konstiga ord som vi inte ens har gått igenom. Jag fattar inte hur hon kan ha med det i provet. Jag hade aldrig hört talas om dem. Orden asså. Hon är så jäkla irriterande.
Sedan hade vi bara fyrtiofem minuter på oss. Jag hann precis, fast jag skrev skitfult. Och då menar jag verkligen skitfult. Pennan blev helt konstig så jag skrev helt fettigt. Om du fattar vad jag menar.
Jag säger bara en sak.

Ancha är så jävla jobbig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback