Lördag.

Då var det dags att skriva igen då. Fast idag vet jag inte vad jag ska skriva. Jag har varit med Sara idag, vi bytte vatten till fiskarna. Sedan åt vi lunch, pannkakor, muuums. Efter det spelade vi  Roller Coaster Tycoon 3, vi hade typ byggt massor sedan kom det fram en sån där felgrej. Så vi fick stänga ner allt utan att spara. Usch asså.
Haha, en skitkul grej som Sara skickade till mig på msn nu var att man skulle skriva in de tre man var kära i på en sida. Sedan (trodde jag) skulle det komma fram typ hur bra man passade ihop. Men det var så att namnen man skrev sikckades till Sara! Fast jag skrev in pappas namn och två killar i klassen. Som jag INTE är kära i!
Ikväll ska vi se på Melodifestivalen. Det ska bli kul, det är så himla roligt att komentera deras kläder och så. Hihi. Men nu vill inte jag skriva mer, för det känns som att jag inte har något speciellt att säga.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Em

hejhej!

Vi åt inte snobbmiddag hos oss som ni gjorde på din fars födelsedag :P men det måste ha varit gott med 5 rätters :)
Jocke åt hos mig igår och jag kan säga såhär, här blev det inte riktigt snobbmiddag:P
du får ha de så gött
puss å jocke hälsar :)

2007-02-11 @ 12:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback