Mamma.

Idag har jag varit hemma och inte gjort så mycket. Eller asså jag har gjort ganska mycket idag, jag har ju varit i täby och köpt presenter till mamma. Hon fyller ju år imorgon. För mycket. Allas föräldrar är så himla unga. Det är ju absolut inget fel på mina, men de är så mycket äldre än alla andras. Visst, jag har två äldre syskon. Men jag älskar mamma ändå, jättemycket.
Supermycket.
Usch, imorgon är det måndag och skola. Fast mamma fyller ju år såklart. Men jag hatar att plåga mig upp halv sju och gå till skolan. Fast när man väl är där är det ju roligt, faktiskt. Jag gillar skolan, jättemycket. Men inte vissa saker. När allt bara blir fel och inte roligt. Som när man hamnar i fel grupp, som jag kanske har nämnt tidigare, suck.
På tisdag får vi kanske tillbaka vårt engelskaprov också, jag hoppas verkligen att det gick bra. Men det känns inte som det.
Jag vill verkligen veta vem det var som skrev den där kommentaren. Och jag kan bara säga att jag försöker själv att inte skriva för mycket för det känns verkligen som att ingen orkar läsa.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej!

åhh er mamma fyller åt imorgon. du får hälsa och gratta från mig. hoppas du har haft en trevlig helg. de har jag haft, ja har varit med jocke hela helgen. vi firade mini alla hjärtans dag i lördags. det va mysigt. jag fick ett par jätte fina örhängen som jag älskar. hare gött puss på dig. ja läser så ofta jag kan gumman

2007-02-18 @ 19:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback