Fredag.

Så. Då har jag startat en ny blogg. Vad roligt. Ni ska bara veta hur länge jag satt och klurade på adressen. Det är så jobbigt när alla är upptagna. Men jag kom på en bra till slut, haha. Teeresia. 
    Tja, nu ska jag väl börja berätta om vad jag har gjort idag. Det är väl det man gör på en blogg antar jag. Jag gick upp, otroligt sent. Klockan elva. Fast jag gick upp klockan kvart i sju och sa hejdå till pappa när han skulle till jobbet. Fast det var bara för att jag inte kunde sova, eller det kan jag väl aldrig. Jag vaknar jämt en eller två gånger på natten. Hehe, nu börjar jag snacka om mina problem. De kanske inte är så roliga att läsa om. Vad gjorde jag sen då? Just det, gjorde mig i ordning. Jag provade typ kläder i en halvtimme. Jag hittade inget bra. Fast nu har jag något ganska fint på mig. Sedan provade jag en ny ögonskugga, fast den blev nästan för mörk. Det såg lite konstigt ut, så jag tog en lite ljusare ovanpå, hihi. 
    När jag var klar gick jag ner hit till datorn. Då såg jag att Malin hade skrivit en mailadress till mig i gästboken på pa. Så jag gick in på den och såg att det var en blogg. Det var då jag bestämde mig för att göra en egen blogg. Och det gjorde jag. Sedan höll jag på att greja med den, och nu är jag här och skriver. Det känns lite svårt att komma på något kul att skriva såhär första gången. Men jag lär mig väl.
    Sedan måste jag också berätta om vad jag ska göra ikväll. Det ska bli såå kul! Jag ska på SingStarkväll hemma hos Isabelle. Eller det är Sofias SingStar fast det är hemma hos Issa eftersom hennes föräldrar är borta. Och vi ska sjunga hela kvällen, äta pizza och se på film. Jag längtar verkligen! 
    Oj, vad mycket jag har skrivit. Det var inte så svårt i alla fall. 
    Nu ska jag chatta lite, kanske med Em, eller Emelie som hon heter, vara inne på pa och göra lite annat skoj. 
    Hoppas ni gillade sidan.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej hej!
fin sida. hoppas du får det kul ikväll. själv ska ja ut och käka, jag har smygkikat på deras lista och ja e riktigt sugen på lasagne. :P höre gött puss å kram

2007-01-05 @ 14:55:15
Postat av: Malin

Heej. vem är Emelie?

2007-01-05 @ 14:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback