Snart bär det av.

Imorgon åker jag ju troligtvis till Puffs landställe och det ska verkligen bli jätteroligt. Hoppas bara att hon inte är sjuk för jag kan inte stanna till på onsdag, då måste jag ju packa till Frillesås. Och det kommer inte bli någon liten packning heller! Mina saker kanske tar upp två väskor (minst), jag ska ju ta med nästan hela garderoben och badrummet + massor av andra saker.
   Enligt tidningen ska vädret inte bli så superbra, men hela veckan har det ju varit bättre väder än vad det har stått i tidningen. Så det blir nog bra väder ändå, och jag är ju inte så mesig när det gäller kallt vatten och kall temperatur. Eller det kan ju inte vara hur kallt som helst, men jag fryser inte så lätt. Fast det är jobbigt att bli så himla svettig hela tiden, hehe.
   Ikväll ska vi äta tacos och jag är så hungrig. Det var jättelänge sedan vi åt det och jag börjar känna doften komma ner hit till källaren. Men nu vet jag inte vad jag ska skriva mer så jag fortsätter nog chatta nu. 
   Jag ska bara säga att det nog inte blir någon blogg förrän onsdag eller möjligtvis tisdag. Vi åker ju bort och det finns nog ingen dator där ute. Hoppas ni klarar er ;). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback