Vill prenumerera på Elle.

Idag är det lördag och man kan äntligen gå upp sent. Som jag har längtat efter det, eller vi har ju helg ofta men den här kändes bara lite extra efterlängtad. 
   Jag har hjälpt pappa med att tvätta båten och idag kommer det bli premiäråket. Den stora frågan är bara om Joakim image46och Emelie
kommer med. Jag hoppas verkligen,
de är så söta och jag vill så gärna träffa dem.
   Jag har kanske inte sagt någonting om varför jag har ett Elleomslag som bild. Det är nämligen så att jag vill så gärna prenumerera på Elle, men jag vet inte om jag får det. Eller jag har ju inte ens frågat än men jag ska. Problemet är att jag prenumererar redan på Frida, Kalle Anka och Kalle Ankas pocket och jag vill inte sluta på någon av dem!
   Om jag ska sluta på någon blir det nog en av Kalle Anka-grejerna. Men jag ska nog fråga mamma snart, för Elle har så himla fina bilder och sånt. Och så har jag blivit inspererad av Ebba att fixa en inspirationstavla.
   Jag har redan börjat samla bilder men behöver fler.
   Imorgon ska jag, Puff och Malin jogga och bada i Edsviken. Det kommer bli jättekul men jag är säker på att de kommer springa skitfort och jag kommer inte orka ett skit.
   Hehe. Men det ska nog gå bra, de väntar förhoppningsvis på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback