Fest igår.

Igår hade Ebba och jag vår fest. Det var verkligen jätteroligt att få träffa alla igen. Vi hade jätteroligt och jag är jättenöjd med mina presenter. Jag orkar inte rabbla upp alla presenter som jag fick men jag kan säga att de var fina i alla fall.
Idag har jag vart i täby centrum och shoppat lite. Jag använde upp mitt presentkort på GinaTricot som jag fick av Petra. Jag köpte en grå tröja/klänning, jag vet inte riktigt vad man ska kalla den. Sedan var jag inne på Zara för att jag tänkte byta den svarta klänningen som jag fick av Malin och Sofia till en mindre storlek. Men den fanns inte i mindre storlek... Jag får kolla nästa vecka. För den var verkligen ursöt! Men lite för stor, eller jag kan ha den, fast då är den lite stor.
Ikväll är det melodifestivalen, det är ett så långt ord att skriva. Jag hoppas att Sebastian vinner, men det gör typ ingen annan. Jag tycker att hans låt var den bästa.
Jag älskar lördagskvällar. Det är så mysigt att äta middag med brasa och att titta på tv tillsammans med mamma och pappa.
 Föresten, jag har på klänningen som jag köpte idag, den är jättesöt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback