Sara är visst populär.

Idag på morgonen ringde jag Sara för att jag ville göra något med henne. Men när jag ringde så var det upptaget, så jag väntade lite. Och sedan när jag ringde igen sa Sara att det var en kompis som hade ringt henne och som hon skulle göra nåt med när det var upptaget för mig. Jag blev så himla arg! Eller kanske inte så jättearg, men lite. Jag kunde ha ringt typ fem minuter tidigare och då hade jag kunnat vara med Sara nu liksom. Suck... Så istället fick jag vara själv hemma, utan någon kompis. Eller mamma, pappa och Basti är ju hemma men.
Jag har inte gjort så supermycket idag, bakat semelbullar som blev jättegoda och typ chattat och städat lite i mitt rum. Men jag har tänkt på en sak, min blogg har blivit lite konstig. All text har flyttats åt vänster och så är det helt vitt längst till höger. Jag tycker det ser jättekonstigt ut och jag kan bara säga att det inte är jag som har gjort det. Men vad spelar det för roll egentligen? Det är väl ändå vad jag skriver som är viktigt.  
Jag måste bara säga tack till alla kommentarer, det är så himla kul att läsa dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback