I'm your biggest fan, would you leave me lying here?

Det har gått nästan två år sedan jag började lyssna på My Chemical Romance. Det går att hitta i arkivet om ni är intresserade, haha! Och det senaste året har jag till och med glömt bort att jag har vissa låtar med dem. Mest B-sides men i alla fall. Så nu har jag lagt in Heaven Help Us, Kill All Your Friends och My Way Home Is Through You på iTunes igen. Bara av att lyssna på Heaven Help Us blir jag påminnd av alla de nätter jag spenderade med den låten sommaren -07. Jag brukade ligga i min säng och bara lyssna på den låten i timmar.
   Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra... jag försöker få kontakt med Ms Rydman men hon svarar inte! Jag som så gärna vill se på HAARP idag. Ikväll kommer Joakim, Emelie & Basti också. Vi ska ha någon slags familjemiddag antar jag... (Jag hittade ingen bättre video till låten, haha, men den här får duga).



Wipe away those tears of blood again
The punchline to the joke is asking
Someone save us!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback