Forsman-Andersson 2009.

Okej okej, jag lovade att skriva mer igår men det gjorde jag inte. Jag såg inte ens på One Tree Hill, hah. Jag kollade på CSI Miami i stället. Nu sitter jag i min säng och har inte ens borstat tänderna (ja, hon är tio över två) och lyssnar på musik. Mina glasögon är halvt smutsiga med, måste tvätta de sen. Det regnar massa utomhus med. Och jag saknar Stockholm!

I alla fall, jag hade tänkt lägga in lite bilder från när Anderssons, mina bröder och Emelie var här. Har ju tänkt göra det ett antal gånger... erhm.Jag älskar bilden (eller mest själva händelsen) när Basti torkar på soffpuffen efter att han har spillt på den. Först råkade han ta sönder ett vinglas och spillde rödvin på mattan, bordet, puffen och sina byxor. Så vi fick ösa på med yoghurt för att det skulle gå bort. Han fick även slänga in sina jeans i tvättmaskinen. Sedan tio mintuer senare tar han sönder ett till glas med öl i och spiller ännu mer på puffen och mattan! Gissa om alla satt och vred sig av skratt i sofforna då! Jag grät och fick jätteont i magen. Shit, vad kul det var. Papperskorgen var full av glas sen, hehe.




























Haha, det där tog nästan en timme! Det tar tid att ladda upp bilder förstår ni. ;) I alla fall när de kommer från systemkameran och då tar lång tid att ladda upp på bloggen. Men nu ska jag gå och stryka, yippie...

Fast först måste jag säga att jag lyssnade precis på UPRISING! HELA. Om 82 dagar ser jag Muse! KÄRLEK.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback