Where the streets have no name

Fan, vad besviken jag blev nu. Jag ville visa er ett klipp från Where the Streets Have No Name på Ullevi kvällen jag var där, men det finns inget! Jag tänkte säga hur jävla mycket jag älskar orgelintrot till den låten och hur underabrt det var att stå där och lyssna på det live, mitt bland massa fyrtioåringar som nästan inte orkade stå upp, och nästan börja gråta. Nästan! (Inte fyrtioåringarna alltså utan jag). Så i stället får ni en film med lite highlights, ganska underbar den också. Jag satt på vänster sida om man tittar mot scenen, ganska i mitten både på bredden och höjden faktiskt. 



I morgon ska mamma och jag gå och se någon bio tillsammans. Jag ville se U2 3D (en gammal konsert med dem i 3D) men mamma vill se på Sommaren med Göran i stället, snark. När jag kommer hem till Stockholm, då ska jag minsann gå och se den själv. Så det så! Nu ska jag ut och plocka klarbär, hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback