Dr. Martens




Jag känner mig precis som alla andra nu när jag säger att jag verkligen, verkligen vill ha ett par Dr. Martens. Ett par helt vanliga, svarta. Inga konstiga tillgjorda modeller, det ska vara originalet! Jag har inte ens några vettiga vinterskor nu, mina stövlar är halvt trasiga, halvt uppätna av marsvinen och halvt jättehala. Jag ska önska mig ett par i födelsedagspresent! Sen vill jag bara ha pengar till Roskilde och Wembley. Jag mår så bra bara av att säga det. Roskilde och Wembley. Makes my day every day.


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har sånna där Doc Martens som finns på bilden. De gör JÄTTEONT att ha på sig i början, blödde typ överallt ifrån, men nu när de har töjt sig är de rätt sköna. Sulan är jättebra på vintern, dock är de svinkalla om man inte köper fodrade :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback