I'm playing God in a limited universe

Det var en mening Tom Barnaby sa i dagens program och jag började gapskratta när han sa det, haha! Det var för att han hade varit domare i en cricketmatch och han hade... well, he drived the contestants insane med hans bedömningar.

I alla fall, det var länge sedan jag skrev det översta. Jag fastnade lite på msn och med att redigera lite gamla bilder. Jag började med att radera de som inte blev bra och sedan slutade det med att jag gjorde om dem i stället! Jag är hopplös när det gäller bilder.







Okej, de var inte så jättesnygga men. Det var ju trots allt gamla bilder som jag fixade till lite! I natt måste jag lägga mig senast tre. Måste ju börja öva lite inför språkresan. Då kommer jag inte direkt kunna vara uppe på nätterna. Fast då kommer jag nog inte ha någon anledning till det heller så. Jag babblar. Jag lyssnar på Hysteria. Och jag ska sluta skriva, god natt!


Kommentarer
Postat av: anna

duu de här bilderna var faktiskt sjukt fiina! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback