No one is going to take me alive

Haha, det blir mycket blogg idag men jag kommer alltid på mer saker jag vill säga! Just nu vill jag säga och informera alla om att det är två saker jag vill ha! Jag ska köpa dem när/om jag sålt/säljer min gamla iPod till Emelie Bjöhle (Joakims flickvän, måste skriva efternamn så ni inte blandar ihop folk), då får jag 400 kronor! Just nu måste jag spara lite pengar... erhm.

1. MUSE - Live from Glastonbury
2. MUSE - Hullabaloo DVD


Just nu lyssnar jag på Knights of Cydonia från HAARP med, jag har fortfarande iTunes på blandning från den där listan jag gjorde förut. "How are you guys doing? We are doing good as well!" Haha. Nu ska jag leta upp en video som jag vill lägga ut här. Om det finns någon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback