This is the best that it will get









Mamma och jag kollade på Midsomer Murders ikväll. Fy fan vad jag har saknat det programmet! Ingen sommar utan Midsomer Murders säger jag bara, jag älskar det. Jag ska se CSI Miami igen vid 00.40 också. Det verkar som de aldrig tar slut, de visas ju varje kväll! Fast det är ju repriser så klart, hoppas jag inte har sett detta program innan.

Efter Midsomer cyklade jag ner till vattnet för att ta lite bilder. Jag ville egentligen ta bilder på solnedgången, men det var lite för sent. Fast himlen var väldigt vacker förstås! Jag tog väldigt många bilder så jag lägger bara in några av dem just nu. Blackout är en extremt fin låt, bara så ni vet.


Kommentarer
Postat av: Sofia

dom två sista bilderna var ju bara fab ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback