Nothing is ever built to last.

Haha, idag fick jag frånvaro från musiken såg jag precis. Men vafan, hon sa ju att vi inte behövde komma förra veckan, hur ska hon ha det? I alla fall, idag har varit en helt okej dag. Efter skolan åkte jag till Täby Centrum för att hämta ut mitt nya pass och beställa en tid hos Synoptik. Sen letade jag klänning men hittade ingen...
   Igår kväll låg jag och lyssnade på 21 Guns till två, och sedan vaknade jag två timmar för tidigt och lyssnade på den igen. Den är så jävla bra! Fast än så länge har jag bara lyssnat på den trettio gånger. Min absoluta favoritdel av låten är mellan 03.15 och 03.44.  Fast hela låten är underbar! Åh, nu måste jag verkligen få tag på en biljett snart, jag blir galen!
 


Did you try to live on your own
When you burned down the house and home?
Did you stand too close to the fire?
Like a liar looking for forgiveness from a stone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback