Would you have the guts to say, I don't love you like I loved you yesterday?

Ibland undrar jag hur jag orkar vänta så länge på Muse. Jag har väntat i ett och ett halvt år nu och innan jag kommer ha sett dem igen kommer det ha gått två år, om inte mer. I två år kommer jag ha väntat, bara för att få se och höra dem i två till tre timmar. Se och höra MUSE. De kommer inte spela alla mina favoritlåtar och de två timmarna kommer definitivt kännas som fem minuter.
   Men det spelar ingen roll. Jag skulle kunna vänta tio år för att få se dem igen, även om det bara varade för fem minuter. Ibland är det kanske inte själva upplevelsen som är det bästa, utan att få vänta på något och veta att något underbart kommer inträffa. Än så länge har de inte gett ut datumen för deras nästa turné, men när jag får ett datum för konserten i Sverige, då kommer jag vara den lyckligaste människan i världen.


Kommentarer
Postat av: Emelie

jag kan inte heller vänta längre. jag är så spänd inför turné datumen!

jag har också väntat länge, och snart, inom detta år kommer jag att ha fått sett muse. jag måste, jag ska..!

håller med, att få vänta på något och veta att något underbart kommer hända, bara det är ju en helt fantastisk sak i sej :')

du o jag kommer vara dom lyckligaste människorna i världen när vi fått datumet för konserten i sverige! :)

2009-05-10 @ 22:50:02
Postat av: Gösta Bergman

Nu åker jag Teresia =) =) =) =) =)=) vi ses om 8 dagar!!!!!!!

2009-05-11 @ 12:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback