This is the last time I'll abandon you



 

När man har börjat använda de vanliga iPodhörlurarna igen inser man hur stor skillnad det egentligen är. Jag ser folk som använder dem helatiden och de vet inte vad de går miste om! Musiken låter så extremt mycket bättre i ett par isolerande hörlurar med bas- och diskantljud. Så mycket bättre.

 

Mina hörlurar jag fick i födelsedagspresent har gått sönder. For real. Jag minns i maj när jag satt och grät så tårarna rann över kinderna när den vänstra lät så mycket lägre. Då lyckades jag fixa det. Men nu har den vänstra knastrat och varit konstig ett längre tag. En dag slutade den fungera helt. Om man sitter i ett helt tyst rum kan man höra dov musik, men i ett vanligt rum hör man bara från den högra.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback