Tired of fighting yourself

 

Shame on you for thinking you're all alone. If you want I'll make you wish you were.

 

La jag upp den här videon förut? Jag minns inte ens, jag kanske bara tittade på den på YouTube utan att lägga upp den här. Jag minns dock att jag la upp en video av Map of the Problematique förut! Fast det kanske inte har så mycket med saken att göra. Den här är i alla fall Dead Star (!) live från Japan 2010 och så kör de lite Micro Cuts på slutet. Dead Cuts helt enkelt! Eller Micro Star skulle man väl också kunna säga. Lika bra som alltid!

 


Kommentarer
Postat av: Ett stort Muse fan.

Oj! Undrade om de skulle spela den på deras 2010 Tour. Dead Star är så sjukt jävla bra och MC riffet i slutet är farligt snyggt. Jag gillar att de ändå drar fram lite mer av det gammla Muse. Nu måste bara Assassin, Hyper Music och Uno spelas på Zinkesdamm! Hade inte vart fel om de spelade någon B-Sida heller... Ha det bra!

2010-05-07 @ 10:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback