Show Me How to Live

 

In the aching night under satellites I was not recieved.


Jag älskar när man hittar nya band som är bra! Och det jag älskar ännu mer är att varje gång tänker jag "fan, Muse är så jävla mycket bättre". Jag vet inte hur många gånger jag har sagt det eller ska behöva säga det för att alla ska fatta, men det finns inga bättre än Muse! Jag stör mig bara på folk som vill ha en "annorlunda stil" och därför bara lyssnar på konstig musik. Visst, den kanske är bra den också, men jag lyssnar på det som är bra, oavsett vad det är! Och jag bryr mig inte om att alla kallar Muse mainstream nu. Jag vet inte vad det där hade med saken att göra egentligen, men Muse är så jävla bra. Det finns inget annat att säga. MUSE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback