Underbara Gerard.

Nu blir jag så jäävla arg!! Jag hade gjort klart allt och tryckte på förhandsvisa för att kolla hur det skulle se ut och sedan när jag tryckte på fortsätt redigera för att komma tillbaka till sidan där man kan spara och publicera så var allt bara borta! Nu måste jag skriva om allt igen, suck alltså.
   Jag vet att det var ett tag sedan jag skrev här men jag trodde inte att det var någon som brydde sig. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva men jag kommer säkert på massa. Haha, nu när jag redan har skrivit inlägget en gång så vet jag ju vad jag ska skriva. Idag har jag varit inne på google och sparat massa bilder på Gee. Jag har ungefär hundra bilder på honom och de andra nu. Inte för att skryta, det är ju inte särskilt många tycker jag. Jag tänkte lägga in några i det här inlägget, de syns antagligen lite längre ner. :D
   Nu när jag ändå skriver här så måste jag ju berätta om vad jag gjorde igår. Jag, Mimmi, Malin, Gaby, Cajsa, Madde och hennes kompisar var på The Voice in the park. Eller innan själva konserten så var jag och Malin med Mimmi och Gaby i deras mammas lägenhet vid Gärdet. Vi kollade på en del gamla flummfilmer! Haha, det var så roligt! Och pinsamt! Jag såg så himla töntig ut! Eller i och för sig så såg vi alla töntiga ut. Men det är så himla roligt att se på gamla filmer, för jag minns ju exakt hur det var när vi gjorde dem. Haha.
   Imorgon tror jag att Sara och jag ska ha våran MCRdag. Jag hoppas det i alla fall. Men det verkar som att vi inte kommer få åka in med tunnelbana själva utan att typ Saras mamma måste följa med eller så. Jag fattar egentligen inte varför vi inte får åka själva. Malin och jag åkte ju tunnelbana hem igår halv tio från T-Centralen och det hände inte ett skit! Så varför skulle vi inte kunna åka tunnelbana själva mitt på dagen en måndag? Jag har ju åkt själv flera gånger med. Åh jag vill så gärna köpa två MCRt-shirts! Och det ska jag göra också. Jag har sparat ungefär sexhundrafemtio kronor som jag ska spendera. Hehe, jag ska nog inte slösa bort allt men en del går nog åt. Hoppas bara att mamma betalar lite sen, det är ju faktiskt kläder. Väldigt snygga kläder!
   Jo, nu kommer jag tillbaka lite på det här med igår. Eftersom att det var The Voice så är det ju inte så svårt att gissa att det bara var hiphop och rnb musik. Och som jag tror att en del redan vet så gillar jag inte sån musik alls. Men det var skoj att stå mitt bland allt folk tycker jag, hehe. Och jag kom och tänka på, eller snarare längtade, till den dag då MCR kommer till Sverige igen! Jag vet inte när de kommer men någon gång kommer de ju. Och då ska jag gå på deras konsert! Jag kommer stå där och hoppa och skrika och sjunga med som en galning. Jag lovar! Jag skulle kunna stå i kön nästan hur länge som helst. Eller kanske inte mer än en dag, men en dag skulle jag kunna stå där. Om jag fick alltså. Åh jag kan inte vänta till den dag de kommer hit! *Längtar som en galning*. Haha.
   Nu tänkte jag lägga in lite bilder på den supersöta Gee. Han är verkligen den sötaste kille jag vet. :D

image100

image101     image102

image105     image106

image107

Hoppas ni gillade bilderna, men självklart var det där ju bara några av alla som jag har. Det var lite svårt att välja för jag älskar ju alla, hihi.
   Dagens låt - Desert song, My Chemical Romance.
   Dagens text från Desert song  - Well tonight, well tonight. Will it ever come?

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Vi borde gå på konserten tillsammans, haha. ;)
Jag åker till London idag, men vi ses på måndag!

2007-08-22 @ 10:53:33
Postat av: Carro

han är så söt, <3

2007-08-30 @ 17:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback