Fisknamn tack?

Nu har jag klickat mig runt lite på några andra bloggar och shit vad de var fina! Jag fattar inte hur de gör, jag kan inte göra allt såå fint. Min är liksom vit, vanlig och trist. Men jag tycker den är helt okej. Den speglar lite min personlihet, haha. Jag bara skojade.
   Jag måste börja skriva lite oftare. Det blir liksom så att jag skriver ofta i en vecka och sedan skriver jag inget på en vecka. Nu ska det bli ändring på det. Nu ska jag skriva varje dag. Eller jag ska försöka i alla fall. Det är så himla kul att skriva blogg tycker jag. Man kan dela med sig av det man tycker och sedan är det ju kul att fixa och greja lite med sidan också. 
   Igår bestämde jag mig för att börja dela in mina olika inlägg i olika kategorier, men jag vet inte riktigt vilka. Jag vet inte vad jag ska kalla dem. Jag får klura lite på det. Det känns för trist med typ tråkiga och roliga inlägg. Jag tänkte ha det först, men sedan ändrade jag mig typ. Asså jag vet inte vad jag ska skriva, det känns inte som att jag har nåt speciellt att dela med mig av. Inget att klaga på eller så heller. Men jag vet en sak jag kan säga. Jag undrar om det är någon som kan några bra fisknamn. Jag har ju fått tvp guldfiskar i födelsedagspresent. Visserligen var det ett tag sen jag fyllde år då. Men jag kan inte komma på några bra namn. Doris kanske, eller Molly. Jo, de ska vara tjejer. Alla ger mig bara killnamn. Men jag har ju redan två killhusdjur. Tiger och Boris <3. Hihi.
   Nä, nu ska jag fixa kategorierna.
   Tänk på namnen om du inte har något att göra.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback