Pappas födelsedag.

Idag är det en mycket speciell dag tycker jag. Pappa fyller år idag. Jag vet inte om jag vill avslöja hur mycket. Han vill inte att jag säger nåt. Eller jag vet inte om han vill det, jag tror inte det i alla fall. ;) Fast jag tycker att han ser typ tio år yngre ut, jag menar det verkligen! Ikväll ska Joakim (<3) komma hit och vi ska äta snobbmiddag. Eller jag tycker i alla fall det. Typ fem olika "rätter".
Usch, idag har jag haft ont i halsen. Eller jag har det fortfarande. Det är så himla jobbigt, det gör liksom ont varenda gång jag sväljer. Som nu, aj. Haha. Nej, men jag vill inte skriva så mycket för då ser man ju inte bilden som jag la in nyss. Ska bara säga en sak till.
Grattis pappa.
Älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback