Äntligen helg.

Nu är det äntligen helg igen! Efter fyra skoldagar har jag redan blivit trött på skolan igen. Eller neej, det har jag väl inte. Fast det är skönt med lite ledigt då och då. Idag har vi plockat ner julgranspyntet och pappa håller på att elda upp granen nu. Det känns lite sorgligt, men det blir ju snart jul igen. Och jag fyller ju år snart. Eller rättare sagt om en vecka. Jag längtar såå. Men det känns ändå inte som det brukade göra när man var mindre. Nu känns det inte så konstigt att snart fylla år.
Att snart bli tonåring.
Jihooo! Vad jag har längtat efter detta. Snart blir jag en tonåring, som alla andra. Jag har börjat tröttna på att alla är tonåringar förutom jag. Men nu blir jag också det! Jaja, slutpratat om det. Men idag är det ju också en speciell dag. Idag år det precis ett år sedan jag tog hål i öronen. Och för att fira har jag på mig ett par långa, fina örhängen som kommer från Turkiet. De kostade typ fem spänn, men ändå. Hehe.
Fast egentligen har det inte riktigt gått ett år, för jag har för mig att jag tog hål i öronen typ två på eftermiddagen. Och hon är bara halv två nu. Eller kvart i menar jag. Fast det är väl inte sååå noga.
Just nu sitter jag och längtar efter Joakim och Emelie. De skulle komma idag, jippiiiie! Fast först skulle de köpa present till mig, hihi. Och då gör det ju inget om de kommer lite senare. Tycker inte jag i alla fall. Jag vet inte om jag har berättat att vi ska hjälpa honom att städa i sitt rum. Om han orkar vill säga. Han säger jämt att vi tar det nästa helg och nästa helg. Haha, han är så gullig.
Jag ska nog sluta nu. Men först vill jag bara skriva en sak till.
Jag älskar dig Joakim.
Nu och alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback