En dag kvar.

Herregud. Jag har ju glömt att skriva på hela veckan. Aja, jag skriver ju nu i alla fall. Hihi, imorgon fyller jag år! Äntligen, jag har längtat så. Eller asså inte som när man var liten, men man har ändå undrat vad man kommer att få. Hihi. Och nu är det ju helg också. Pust, efter en lång vecka med två stora arbeten som har lämnats in är jag värsta trött. Eller inte liksom trött nu, men ändå trött. Fast det känns ju skönt. Men asså när jag skulle redovisa igår så skulle jag börja med att säga "Vi ska berätta om vår resa till Kina", men istället råkade jag säga "Vi ska berätta om vår Kina...". Sen hann jag inte säga mer för jag började skratta lite och sa typ oj eller nåt. Haha. Men sen gick allt bra tycker jag. Och ska jag vara ärlig tycker jag att vår redovisning var klart bäst. Inte för att vara självisk, jag tycker faktiskt det.
   Jag måste bara berätta om i tisdags, typ dagen då allt gick fel. Först på morgonen när jag skulle äta frukost råkade jag välta ut juiceglaset så jag spillde på mina byxor och lite på mitt vita linne. Jag fick blöta ner allt så att det inte skulle bli fläckar. Men som tur var var det ganska tidigt på morgonen så det skulle hinna torka. Fast jag torkade lite extra med fönen för säkerhets skull. Sedan när jag kom till skolan, typ precis i tid. Jag hade sprungit till skolan för att min buss aldrig kom. Eller den kom ju till slut då. Fast sedan när jag precis hade kommit i tid till hemkunskapen så upptäckte jag att min kofta hade tappat en knapp. På vägen till skolan antagligen. Men sedan gick väl allt bra under dagen.
   Som tur var.
   Nu ska jag nog ta och sluta. Eller jag har väl inte nåt speciellt att göra, men det blir för mycket om jag skriver mer. Tycker jag i alla fall. Jo, jag måste bara säga att ikväll ska jag på tjejmiddag (hihi) hos Saga. Jag tycker det ska bli jättekul, men jag hoppas inte Saga blir ledsen eftersom jag ska åka hem typ vid nio. Jag vill ju hinna vara lite med Joakim nu när han väl kommer hit. Så, nu ska jag gå.
  Jag måste bara säga en sak till.
  Om typ en halv dag fyller jag år!
  Aaaaaaaaaah!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback