Sista dagen.

Idag gick jag upp sjukt tidigt. Jag är skitstolt över mig själv. Jag gick upp halv åtta! Och nu hade jag kommit ihåg att trycka på knappen så att den skulle ringa. Bravo Teresia! Fast egentligen går jag ju bara upp så tidigt eftersom att det är skola imorgon.
Inte redan!
Det har gått så fort. Vi har haft lov i sjutton dagar. Idag är det den sista, den artonde. Det känns som det har gått typ en vecka eller nåt. Suck. Jag hatar den jävla skolan! Eller nej, det gör jag inte. Men jag hatar att man måste gå upp så tidigt. Varför kan inte skolan börja typ tio och sluta fem eller nåt. Då kan man ju gå upp åtta. Fast en sak tycker jag om med skolan. Det kanske är självklart.
Vännerna.
Alla vänner som jag har fått genom skolan.
Det är helt otroligt. Tänk om vi inte gick i skolan, visst vi skulle ha vänner, men inte lika många. Och det är så kul att sluta för dagen! Det som jag gillar mest nästan, haha.

Men jag kanske ska ta och berätta vad jag ska göra idag. Eller det kanske inte är så intressant egentligen. Jag ska typ prova ut kläder till imorgon. Ja, jag vet att det låter töntigt. Men jag måste vara förberedd. Sedan har jag "packat" klart väskan. Jag ska ha min alldeles nya väska <3. Den är såå fin. Min Longchamp väska som jag fick av mamma. Tack mamma. Hoppas ni inte tycker att jag skryter nu, för det vill jag verkligen inte.
Men innan jag slutar måste jag bara få säga en sista sak.
Gud svek mig.
Jävligt mycket.


Kommentarer
Postat av: Ebba

Heeeej Sööötis
teresia är min bästa vän hoppas hon tycker likadnat

Puuuusss

2007-01-08 @ 12:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback