Snart är det måndag.

Suck. Nu är ju helgen redan slut. Usch! Imorgon är det måndag, fem tråkiga dagar har jag framför mig. Eller de är väl inte så tråkiga, men man måste gå upp så tidigt och lägga sig så tidigt. Blää, nej, jag vill inte ha skola imorgon.
Är inte sugen.
Är aldrig sugen.
Men imorgon ska vi ha redovisning också. Jag hatar det. Jag blir jämt tomatfejs. Jämt! Jag tycker inte det är pinsamt eller nåt, men ändå blir jag skitröd i ansiktet. Jag fattar inte varför. Det går liksom jättebra när man läser hemma och sen i skolan så stammar man som en galning. Suck. Och det verkar inte vara svårt för nån annan heller. Det är bara såå jobbigt.
Och så har vi musik också. Och teknik, jag somnar ju typ bara. Kanske inte bokstavligt talat, men det är sååå trist. Batterier batterier batterier...
Asså jag vet inte vad jag ska skriva, helt ärligt. Det har typ inte hänt förut. Men jag tror inte jag ska skriva något mer. Orkar inte. Vill bara sörja för att helgen är slut. Haha.
Snart är det måndag.
Bara sex timmar.
Jag börjar skolan om fjorton timmar och trettio minuter.

Skit också.


Kommentarer
Postat av: Emelie

hejhej!
hihi jo lite städning fick vi gjort när vi va hos er. hihih :P det va skoj att jag fick komma till er. va gullig å snäll du e som nämner mig i din blogg. blir jätte glad. vi får väl se hur dte blir till helgen. puss på dig

2007-01-14 @ 18:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback