Chemical monsters under bed.

Jag vet att det var jättelänge sedan jag skrev här, men det känns som att nu på sommaren så är det ingen som är hemma och ingen som läser då heller. Sist jag skrev var i torsdags och det är ingen som har gått in ända fram till nu. Men jag tänkte att jag kan skriva lite idag ändå, jag har inte särskilt mycket att göra. Sara har ju åkt till Glämsta och kommer vara borta i tre veckor. Buhuu, jag kommer att sakna henne så. Jag kommer bara sitta här och ha tråkigt och längta till hon kommer hem igen. Och då när hon har kommit hem är ju jag också hemma i Stockholm så då kan vi vara med varandra alla dagar i veckan! Haha, vi ska i alla fall ha vår mcrdag då. Den har jag längtat efter mycket och jag längtar fortfarande efter den som en jävla dåre.
   Men Sandra kanske skulle komma hit snart också. Jag tror inte att någonting är bestämt men det verkar som att hon ska komma hit i alla fall någon gång innan vi åker hem. Hon har ju varit här alla somrar jag kan minnas och det vore ju tråkigt att bryta den traditionen.
   Jag hoppas verkligen att ni inte tycker jag har blivit alldeles konstig av allt det här om My Chemical Romance. För jag kommer alltid att vara såhär nu, eller kanske inte lika hysterisk om det om ett tag när den första älskvågen har lagt sig. Eller jag kommer ju aldrig sluta älska dem så mycket som jag gör nu! Absolut inte. Men det jag menade var att jag kanske kommer lugna mig lite om ett tag och bara älska dem utan att jag måste berätta det för allt och alla. Visserligen är det ganska kul att hålla på och visa för alla andra vad man gillar och så, men man kanske inte kan hålla på så i evigheter. Då tröttnar ju alla typ.
   Men jag tycker det är så himla roligt att hitta på massa namn till msn som har med dem att göra eller som är låttexter. Jag gillar texter som är lite hemska, eller typ om hell eller bury me eller något sådant. Och så tycker jag att det alltid ser så vackert ut när man har skrivit det på engelska. Det är ett så fint språk att skriva. Och just det, jag tycker det är så himla gulligt att heta Chemical monsters under bed. Jag vet inte riktigt varför men jag tänker ju mig typ att the Chemical monsters är hela bandet, alltså My Chemical Romance. De har ju ordet Chemical i sitt bandnamn så man fattar ju vad jag menar med det. Och sedan att de bor under min säng, när jag ska sova så lyssnar jag ju på dem och det känns bara gulligt att säga att de bor där. Som om de var fem små monster som man var rädd för. Inte för att jag är rädd för dem men ändå.
   Jag ska slipa lite på mitt andranamn på bloggen nu, det som står under Teresia utan h alltså, för jag vill att det ska stå något bra där. Jag ska nog skriva något med Chemical monsters under bed tror jag. Så att jag liksom har samma på msn och på min blogg. Det här inlägget skrev jag egentligen i förrgår men när jag skulle publicera det så fastnade hela sidan typ och jag kunde inte publicera det. Jag provade flera gånger men det fungerade inte. Så nu två dagar efter har jag äntligen fått det att funka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback