Gerard Way är en riktig söting.

Äntligen är jag hemma igen och kan skriva här på bloggen. Eller alltså det var ju jätteroligt att vara ute och segla i en vecka men den känns ändå otroligt skönt att vara hemma igen. Det känns konstigt när det inte gungar helatiden men det är skönt med en bred säng igen! Sängen jag hade på båten var ungefär femtiofem centimeter bred och jag fick ta bort sovsäcken och allt varje morgon för jag sov på en soffa eller vad man nu ska kalla det mitt i båten där man skulle kunna sitta på dagen. Oj, den meningen blev lite lång men ni kanske fattar ändå. Jag orkar inte skriva allt som hände varje dag men jag kan säga att vår rutt var: Göteborg-Marstrand-Henån-Lysekil-Gullholmen-Öckerö-Göteborg. Och på fredagen åkte vi också till Smögen över lunchen. Om det är någon som undrar något är det bara att fråga för jag orkar ju inte skriva allt som hände som sagt. Egentligen vill jag ju att ni ska fråga lite för annars blir det ju lite tråkigt, haha.
   Jag måste bara säga att minst två timmar om dagen lyssnade jag på My Chemical Romance. Haha, jag vet, jag kan inte låta bli dem! Men de är så bra och man blir så himla lätt beroende och de är så söta. Men jag lyssnade bara på kvällen när jag skulle gå och lägga mig. Eller en dag lyssnade jag faktiskt på dagen men det var bara för att jag inte hade något att göra och ingen pratade med mig typ. Jag undrar hur många gånger jag har lyssnat på alla låtarna egentligen. Haha, jag måste ha lyssnat minst hundra gånger på varje och typ hundrafemtio på Welcome to the black parade och Famous last words eftersom det var dem jag fick först.
    Jo, jag måste bara säga att det var så himla roligt när det lutade skitmycket. Som mest lutade det lite mer än tjugo grader. Det kanske inte är så lätt att fatta hur mycket tjugo grader är men det är ugnefär en fjärdedel från att båten helt ligger ner och golvet är som en vägg. Så när det lutade tjugo grader kunde man knappt gå nere i båten för man trillade bara in i väggarna och bordet helatiden. Och det var ju inte direkt lugnt på vattnet heller! Båten gungade fram och tillbaka och vågorna var jättestora, fast så var det bara vissa dagar. Och när man gick på motor så lutade det ju inget, men det var oftast stora vågor. Men det var askul, haha.
   Hela veckan har jag messat jättemycket med Sara, men för mig kostar det inget för jag har gratis mess i trettio dagar. Men nu är det nog bara tjugo kvar eller så. Jag längtar så jävla mycket efter att Sara ska logga in på msn och jag ska kunna prata med henne och hon ska ge mig flera låtar!! De är så jävla bäst My Chemical Romance! Alla låtar äger och videorna med. Jag kollade på några making of.. på youtube. Alltså när de spelade in videorna och då fick man ju se hur killarna var vanligt. När de pratade vanligt och så, de är så söta då med!! Gerard är så himla söt hela tiden. <3. Jag såg också en video när Gerard typ var helt full och konstig. Det var både kul att se och inte kul. Man vill ju inte att ens idol (haha, idol) ska vara fullis men. Fast egentligen är det ju inte så himla konstigt. Alla som är i hans ålder har väl varit full någon gång och bara för att han är känd tycker man att det är konstigt typ. Fast jag tycker det är dåligt att han röker, men man får väl hoppas att han slutar eller inte röker så mycket. När jag frågade Sara om det sa hon att han försöker sluta och det känns ju i alla fall bra.
   Jag måste bara säga att det är jätteroligt att så många har skrivit kommentarer. Tack hörni. Nu tror jag att jag ska försöka översätta texten till I Don't Love You och om jag blir klar med den idag så kan jag ju sätta in den här. Låten är så jävla underbart vacker och jag vill verkligen veta vad han säger i den. Eller sjunger då. Jo, föresten lyssnar jag på låtarna nu och de äger. Jag måste ha fler. Jag älskar rock och My Chemical Romance! Så är det bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback