Jag är underbart kär.

Idag har jag, Joakim och Emelie varit i Varberg och shoppat. Eller jag shoppade inget för jag försöker spara mina pengar till Saras och min My Chemical Romance-dag! Då ska jag ha minst trehundra spänn att göra av med. Jag vill så gärna köpa ett linne med deras tryck på! Det kommer bli så jävla snyggt! Jag längtar verkligen till den dagen.
   Men jag har ju mycket annat att se fram emot innan. Men tillbaka till idag. eller jag vet inte riktigt vad jag ska säga om idag. Emelie och Joakim var så himla gulliga och söta. Hålla hand, kramas, pussipuss. Jag önskar att jag också hade det så med någon, men det har jag ej. Just nu har jag ju musiken, och jag är ju redan kär i någon. Gerard Way!! Haha, jag är nog inte så himla ensam om det.
   Det är så tråkigt att sitta vid datorn utan att kunna prata med någon eller så. Eller det är ju i alla fall en inne på msn, men Sara är ju inte inne. Suck, hon skulle åka till sitt landställe idag. Varför just idag? Imorgon är vi borta och då skulle hon ju vara hemma! Eller jag tror i alla fall hon skulle vara det. Det ska alltid vara så att när en är hemma så är den andra borta och tvärtom. Det är så jävla irriterande. Fast jag ska vara glad för att Sara var inne igår och kunde ge mig tio nya låtar! TIO! Det är helt sjukt underbart! Nu har jag hela tjugonio My Chemical Romancelåtar! Och jag älskar dem alla lika mycket. Eller det där var nog inte helt sant. Jag har ju mina favoriter såklart.
   Det var ett tag sedan jag berättade om dagens låt och text så jag tänkte göra det idag. Dagens låt är en ny låt som jag har börjat älska. Den heter The jetset life is gonna kill you och den är skitbra. Bara så ni vet kommer den från albumet Three cheers for sweet revenge. Och om det är någon som undrar vad jetset betyder så kan jag berätta det. Jag kollade nämligen precis upp det. Det betyder ungefär rika människor som umgås med varandra, om ni fattar vad jag menar. Typ Paris Hilton lksom, haha.
   Nu kommer min absoluta favorit! I Don't Love You! Alltså den spelas upp på iTunes som jag alltid har på när jag är inne på datorn. Men nu var det ju dagens text också. Den kommer såklart från dagens låt och den låter så här: "Alright, give up, get down. It's just the hardest part of living. Alright, she wants. It all to come down this time." Det som spelas samtidigt som den där texten är så jääävla bra! Jag älskar den delen av den låten, så otroligt bra att jag kan lyssna på den tills jag dör.
   Ååh, jag vet inte hur jag ska formulera min kärlek till My Chemical Romance. Allt med dem är så bra, musiken, hur de ser ut (söööta), musikvideorna! ALLT! Alltså jag kan sitta hur jävla länge som helst och bara kolla på klipp där man får se Gerard prata. Eller när de intervjuar honom, han är så söt, snygg, sexig (haha), pratar så fint, sjunger så underbart och bara är bäst! Jag kan inte förstå att de verkligen finns. Mitt livs bästa sommar har varit denna! Jag fann mitt band, mitt jag, My chemical Romance har gjort mig hel! De fyllde ut de hålen jag hade inom mig som bara saknade något speciellt. Och nu har jag funnit det jag saknade. Ett band som bara äger och som har så bra låtar och medlemmar.
   Jag kommer förevigt vara Sara tacksam som visade dem för mig!!! Älskar henne!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback