MCR-shopping, här kommer jag!

Den här dagen har varit helt fantastisk! Jag har fått tolv My Chemical Romance-låtar av Sara och alla var underbara. Eller alltså, vissa var ju lite mindre bra än andra men ingen var ju dålig. Nu har jag börjat förälska mig i en låt som heter Helena, och den kommer faktiskt inte från The Black Parade, tbp som jag brukar kalla den. Jag lyssnar på den nu, och den är så bra. Fast den slår inte I Don't Love You, den är fortfarande bäst tycker jag. Jag tror i alla fall det. Men på vissa ställen i låten Helena så sjunger Gerard så jävla vackert att man börjar rysa. Även om jag ligger i sängen och är v arm så ryser jag och börjar nästan frysa. Eller det gör han ju i nästan alla låtar, eller jag ska nog säga alla!
   Idag när jag chattade med Sara så berättade hon att det finns affärer inne i stan där man kan köpa MCR-prylar. Åååh, nu kommer I Don't Love You! Hehe, asså jag lysnar på låtarna på iTunes. Den är så jäkla vacker den med, det låter så fint när Gerard liksom sjunger men samtidigt skriker. "When you go, and would you even turn to sayaay: I don't love you like I did yesterday". Jag var bara tvungen att skriva det, det låter så vackert när han sjunger det!! Den här låten är det bästa som har hänt mig sedan jag föddes! Aaah, jag njuter av varje sekund jag hör den.
   Jo, det var det där med MCR-prylarna. Vi har bestämt att någon dag ska vi åka in till stan och köpa lite MCR-saker där. Jag ska köpa ett linne med namnet på, det har jag lovat mig själv. Jag ska spara ugnefär trehundra kronor som jag kan spendera där. Ååh, vad jag längtar. Det kommer bli så himla roligt.
   Ni kanske tycker att jag har blivit helt konstig men det är om My Chemical Romance. Men jag har äntligen hittat ett band att älska och jag har fått släppa ut mitt verkliga jag! Jag har alltid älskat rock och nu har jag äntligen fått bra rocklåtar att lyssna på. Men jag kan lova er att jag kommer inte börja klä mig som en punkare/rockare utan jag kommer fortfarande se likadan ut. Eller visst kommer jag väl ha lite rockiga accesoarer (hur det nu stavas) och MCR-linnen ibland. Och jag kommer definitivt att lyssna på MCR varje sekund jag kan, haha. Men jag kommer vara samma gamla Teresia fast mycket lyckligare!  

Kommentarer
Postat av: Sara

Way! (gerard och mikey alltså XD)
Längtar som fan till vår mcrdag :D <33 Men ville du vara med på vår the black parade? Fast då får jag göra dig lite mer "black"? :P

2007-07-05 @ 13:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback