Om de slutar dör jag.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva idag så det blir nog inte så himla långt. Men just nu sitter jag i alla fall och kollar på olika videor med My Chemical Romance. Först så kollade jag på lite olika intervjuer för jag ville så gärna se Gee prata, han är så gullig då. Men två saker som är dåliga är att han alltid, eller ofta i alla fall, har på sig solglasögon så att man inte ser hans söta nylle. Den andra dåliga saken, eller snarare jättedåliga, är att han ofta röker när han intervjuas. Eller han röker ju inte precis då men han har ju en ciggarett i handen. Oj, jag vet inte ens hur ciggarett stavas, är det med ett eller två t? Hoppas det är rätt.
   Men jag blir så jävla ledsen när han röker, det är ju inte bra! Buhu, jag vill inte att han ska dö av cancer eller något annat dåligt. Sedan är det ju bara så himla äckligt att röka och jag vill inte att söta Gee ska vara äcklig.
   En annan sak som gör mig nästan ännu ledsnare är att i vissa intervjuer verkar det som att de ska sluta snart. De säger att de inte planerar någon till CD och att de bara vill ha bandet så länge de förmedlar något. Eller det där med att de inte planerar någon till CD har aldrig någon i bandet sagt, det har bara nyhetsuppläsaren eller rösten som hörs sagt. Om ni fattar vad jag menar med det. Men alltså de kan ju inte sluta sitt band nu! Visst, jag fattar ju att de inte bara kommer sluta imorgon liksom. Men ändå! Jag måste få se dem live någon gång i mitt liv i alla fall. Annars kommer jag ju dö olycklig. Snyft...
   Varför ska det alltid vara så att när jag väl börjar älska något eller några så ska de typ sluta precis då eller att de precis har varit här i Sverige och inte kommer på ett tag? Jag ska alltid ha en så jävla otur! Jag vill ju se dem, lyssna på dem. Jag vill att de ska göra fler album och att de ska ha kvar sitt band i alla fall tre år till. Jag vill verkligen det, jag skulle bli förkrossad om de slutade med sin musik och sitt band. Jag vet att jag inte kan göra ett skit åt saken men jag önskar så himla mycket att de hade kvar sitt otroligt underbara band och kom till Sverige snart igen.
   Visserligen vet jag ju inte säkert om de ska sluta eller om de kommer fortsätta ett tag till. Antagligen håller de på ett tag till. Det verkar ju som att de ska det i alla fall. Jag menar, om de slutar så kommer de ju förstöra en miljard tonåringars liv! En miljard ett. Mitt liv också.
   Innan jag slutar måste jag ju självklart skriva dagens låt och text. Dagens låt är en underbar låt som heter Heaven help us och den är såklart av My Chemical Romance. Texten är refrängen i låten och är såhär: "Someone save us. Heaven help us now. Come crashing down. We'll hear the sound as you're falling down". Eller egentligen så är someone save us före refrängen och sedan när heaven help us kommer så börjar refrängen. Men spelar roll... Jag måste bara säga att jag älskar elgittaren som hörs vid we'll hear the sound as you're falling down. Det låter så jävla vackert där.
   Nu ska jag fortsätta att kolla på underbara klipp från youtube med mina älsklingar. Men en sak jag stör mig på är att alla liveklipp är så jävla dåliga. Det är bara såna som personer har spelat in själva. Varför kan de inte ha bra inspelningar, typ såna de brukar ha på tv och så?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback