En molnig onsdag.

Igår kväll låg jag och funderade ut en sak jag hade tänkt göra idag. Det jag funderade på var att göra olika avsnitt med bilder som visar hur det ser ut på lite olika ställen här i vårt älskade Frillesås. Jag tog några fina bilder idag på huset, framsidan och baksidan, trädgården, vägskylten (hehe) och lite andra roliga saker.

   Just när jag skulle skicka bilderna till datorn kom jag på att jag inte visste var sladden var. Sladden som man stoppar in i datorn och i kameran alltså. Jag mindes att jag förra veckan hade bett pappa ta med den som han säkert hade gjort. Självklart åkte pappa hem i söndags för att jobba i veckan och då tog han ju också med sladden. Så nu sitter jag här med bilder i kameran som jag inte kan få in på bloggen på grund av att den jävla sladden är hemma! Som tur är har jag bett pappa att ta med sladden på fredag då han kommer hit igen över helgen. Då kan jag äntligen stoppa in bilderna i datorn och publicera dem på bloggen. Jag hoppas att de som inte har varit här uppskattar det, för jag tycker vi har det så fint här och vill så gärna visa det för andra. Bara ni inte tycker jag skryter nu.

   Nog pratat om det, imorgon ska faktiskt mamma och jag åka in till Gbg för att shoppa och se på bio. Bion vi ska se på är väl inte direkt den jag först hade velat se, men det fanns inte så många att välja mellan. Allt är ju inte som i Stockholm, trots att jag önskar att det hade varit det. Det känns nästan lite pinsamt att berätta att filmen vi ska se på är Se upp för dårarna. Reklamen jag har sett verkade lite konstig, men den är säkert bättre än vad man tror.

   Jag hoppas även att jag hittar ett par jättesöta shorts från Vero Moda som jag har hittat i en tidning. Närmare bestämt GLAMOUR. De var vit och röd randiga om ni undrar. Nu såhär på sommaren har jag börjat köpa fler tidningar i mataffären och så. Jag läser ju så mycket nu och en tidning varannan vecka räcker ju absolut inte. Jag har faktiskt nämnt för mamma att jag vill prenumerera på ELLE och hon verkar tycka det är okej. Men då måste jag ju sluta prenumerera på något annat och till slut föll det på Kalle Anka-pocketarna. Det känns sorgligt men ändå roligt, jag ska ju börja med ELLE!

   Nu tror jag att jag får hålla mig till imorgon med skrivandet, annars tar det ju upp hela bloggen det här. Jag hoppas verkligen att ni läser det jag skriver och jag måste absolut uppmuntra er till att skriva kommentarer. Ni kanske inte förstår hur roligt det är när man läser dem, men jag kan berätta att man blir så glad när man märker att någon faktiskt läser det jag skriver och till och med kommenterar!
   Jag lovar er att alla bilder kommer att komma in på lördag, när pappa har kommit hem med sladden och jag har kunnat fixa allt. Det börja snart bli tomt med biloder på bloggen har jag märkt, men jag ska snart åtgärda det. Hoppas ni kan hålla er, för det kan knappt jag.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hejsan (:
Förstår vad du menar, man blir så glad när man ser kommentarer. Här får du alltså en liten kommentar av mig. Hihi.
Gillar också MCR, fast jag har bara hört två låtar: I Don't Love You och Teenagers.
Har du hört dem? Så jävla bra.

2007-06-28 @ 13:13:19
Postat av: Mimmi

Tjenare (:
Du, jag fattar inte riktigt det där med sidvisningar och unika besökare eller whatever... Kan du kanske förklara? Om du vet, alltså?
Hihi, tack.

2007-06-29 @ 11:45:31
Postat av: Malin

Är det fint väder? Här har det regnat hela tiden sen vi kom hem från puffan... *suck*

2007-06-30 @ 09:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback