Frillesås del ett.

Igår kväll kom pappa äntligen tillbaka och han hade med sig kamerasladden! Så nu har jag bilderna på datorn och ska visa dem för er. Eller nu när du läser detta kan du säkert redan se bilderna, men ändå.
   Innan jag berättar om bilderna ska jag bara säga att idag cyklade jag ner till Hilco (kommer visa bilder på det om några dagar) och köpte två fina band. Ett lila och ett orange, det oranga tänkte jag ha som midjeband på mitt gula linne, som jag faktiskt har på mig idag.
   Men nu kommer vi till bilderna.

På bilden som är längst till vänster, jag kallar den bild nummer ett då, är det vårt hus från framsidan. Bilden kanske ser väldigt mörk ut, men det beror på att det var ganska molnigt när jag tog den. Det var i onsdags tror jag.
   På bild nummer två är det bara vägskylten, jag tänkte bara visa hur den ser ut.
   På bild nummer tre är det vårt hus från baksidan. Men det var lite svårt att få med hela huset och trädgården, så jag fick stå på grannens trädgård. Men hela den trädgården som är med på bilden är våran, stor va?
   På bild nummer fyra är det också huset på baksidan. Eller jag har tagit bilden lite mer snett bara, varför vet jag inte riktigt.
   På bild nummer fem är det marsvinens utebur och hängmattan där jag brukar ligga och läsa ibland. Det är välsigt mysigt att ligga där för trädet gör att det blir som ett litet tak. 
   På bild nummer sex, kan man se altanen på baksidan. Där har vi två solstolar och en hängstol, jag brukar kalla den för det för den är nästan som en hängmatta men att man sitter upp. Hängstol blir det ju då. Den är otroligt skön att ligga i, I love it!
   Och den sista bilden har egentligen inget att göra med huset och så, men jag kunde inte motstå att ta en bild på mina otroligt söta små gullepluttar. Tiger och Boris i sin lilla låda i köket.
   Hoppas att ni kan se bilderna bra. Jag gjorde dem små så att de inte skulle ta så mycket plats, men för att få dem stora så trycker man bara på dem. Och mitt svar på Malins fråga är: Det var soligt de första två dagarna kanske, inte på Midsommarafton dock, och alla andra dagar fram till nu har det varit molnigt och regnat lite ibland. Ungefär arton grader varje dag. Men idag är det faktiskt sol och ganska varmt, men jag vet inte om jag ska sola. Det känns onödigt att smörja in sig masssa och sedan sola i typ en timme bara.
   Hoppas ni kollar in bilderna, puss.

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad fint!
Är det fnt väder?

2007-06-30 @ 19:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback