Igår är en kväll att minnas.

Igår hade jag bara så himla roligt. Det var Bastis studentskiva och det var massa där. De första typ fyra timmarna var jag med kussarna Julia och Sandra, det var jätteroligt och vi var lite barnsliga. Eller mest Julle och jag, vi höll på att leka med en ballong. Det är bara så himla kul att vara barnslig ibland! En stund innan de skulle åka hem satt vi vid bordet där alla Joakims och Bastis vänner satt, och Emelie såklart. Och då såg jag att Jakob, Adams storebrorsa satt där med! Först ville jag inte säga något om att hans lillebror går i min klass utan jag viskade bara lite till Sandra.
Sedan när klockan var typ tio och Sandra och Julia hade gått hem så började killarna bli lite fulla och flummiga, jag var själv lite sån men det berodde på att jag började bli trött. Eller inte trött så jag somnade utan bara flummig för att det började bli sent. Och då började jag snacka med dem och jag berättade för Adams storebror att han gick i min klass och så. Det var askul, för han sa att jag inte fick berätta för Adam att han hade blivit så full. Han började nästan ragga på mig, men när jag sa att jag var tretton bara så slutade han. Eller han frågade hur gammal jag var och jag sa tretton.
Sedan när vi skulle gå hem, eller jag skulle hem och de andra skulle till bussen. Det var också jättekul, alla var lite knäppa och pratade om saker de egentligen inte skulle pratat om när jag var där om de inte var fulla. Eller asså de var inte skitfulla men flummiga och tänkte liksom inte på vad de sa. Jakob sa till Joakim, ska du inte hoppa i säng med din fru? Jag tyckte det var lite kul, han var bara så jävla rolig Jakob. Han var jättetrevlig även om han var helt flummig. Och han såg precis ut som Adam förutom att han hade sitt riktiga hår då.
När vi var hemma sa Joakim Andersson, om jag var tio år äldre skulle jag passa för dig. Det var lite kul tyckte jag, men det var liksom ingen annan som uppmärksammade det. Fast jag blev rätt glad ändå, jag har ju aldrig haft nån...
Jag vet egentligen inte varför jag säger det här, men jag längtar verkligen till nästa gång det här kommer hända. När jag kommer få vara med dem igen och allting kommer bli som igår, för vi hade bara så jävla kuul!

Kommentarer
Postat av: Elin

Det låter ju skit kul det där!!! Fattar precis vad du menar!!! Kram

2007-06-14 @ 22:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback