Malins dag idag.

Idag är det Malins dag, eller den är ju snart slut.
Jag har tänkt efter och ärligt talat så sa jag aldrig grattis till Malin. Jag tror bara att jag tänkte det. Jag hoppas inte att det gjorde något, för jag VET ju att det är hennes dag idag. 
Jag hade till och med fixat en sån där plingelinggrej på mobilen som säger att "idag fyller Malin fjorton år". 
Haha, idag blev ju Malin fjortis. Har inte tänkt på det. 
Asså ikväll går det typ ingenting bra på tv och jag vet inte vad jag ska göra. Fast jag är i alla fall glad för en sak. Jag har köpt en avslutningsklänning idag. Den var vit och det som jag tycker var bäst med den var att man såg så brun ut i den!
Hah.
Jag är värsta avis på Mimmi och hennes blogg. Hur kan hennes bli så fin och hur kan hon skriva så bra? Jag förstår mig inte på det, men mimmi är ju som hon är. Hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback