Det är så ljust ute.

Oj, det var nog ett tag sen jag skrev senast. Men det är bara för att jag knappt har någon tid över längre. Eller jag vet ju vad det beror på, att jag ser på tv så himla länge på eftermiddagarna. Men nu har jag slutat med det, så nu kommer jag förhoppningsvis hinna att skriva nästan varje dag. Nu när det har blivit vår kan man ju inte sitta inne och kolla på tv hela dagarna. Visst, jag måste sitta vid datorn för att skriva detta, men det är ju lite bättra i alla fall. För på datorn kan man ju kolla på ss och så också.
Idag var musik och drama-gruppen på en musikal på eftermiddagen. Vi missade tre lektioner! Asså det var ett glatt skrik, hehe. Den verkade väl ganska bra i början men efter ett tag var den jättelångtråkig. Jag gäspade typ tjugo gånger. Och sen när det var paus så gick typ alla hem. Undrar hur många det var som satt kvar av publiken efter pausen. Det var säkert en fjärdedel som hade gått.
Det känns jättekonstigt att vara klar med alla läxor och allt så här tidigt på kvällen. Eller jag ska upp och klippa ut en artikel, sen ska jag nog gå och läsa lite eller något kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback