Kommer alltid minnas skällde.

Den här dagen har varit den absolut värsta dagen på hela veckan, hitills i alla fall. Eller hela dagen har varit bra förutom svenskaprovet och typ resten av dagen. Jag skrev fel på ett skitenkelt ord, skällde, jag skrev skall! Hur jäkla korkad kunde jag vara egentligen?! Jag trodde jag var smart för det lät inte som om skällde var rätt. Men som vanligt tänker jag för mycket och gör fel. Nu kommer jag säkert få jättedåligt. Skit asså. Och det som gör det ännu värre är att alla, och då menar jag verkligen alla, skrev rätt på den. Men jag trodde verkligen att jag hade rätt. Tills jag kom hem till mamma som skrattade när jag sa vad jag hade skrivit.
Usch, vad jag känner mig dum.
Och korkad.
Malin kommer säkert skratta när hon får se vad jag har skrivit. "Skall, vem kan vara så dum att hon skriver skall?". Okej, hon kommer inte säga så då, men jag känner mig så dum ändå.
Jag kan bara säga att ett verb som jag kommer kunna resten av livet är att skälla.
Skäller skällde skällt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback