Nya jeans, men ingen jacka.

Nu var det ju ett tag sedan jag skrev något men jag har bara inte haft tid. Det har typ vart fullt upp hela tiden. Kanske inte riktigt då, men jag har liksom aldrig orkat. Men nu orkar jag i alla fall.
Idag har mamma och jag vart inne i stan och shoppat lite. Vi shoppade inte så mycket, men vi hittade i alla fall ett par jeans till mig. Och ett par svarta strumpbyxor. Alltid när jag ska kolla på jenas så hittar jag aldrig något och då blir jag så jäkla arg, men nu hittade jag ett par. Inte av det märket som jag hade tänkt mig, men de var fina i alla fall. Men den mesta tiden letade jag efter en vårjacka, men det verkar helt omöjligt. Jag har letat i hela jävla stan, typ, men det finns ingen som jag tycker är snygg. Alla är bara konstiga, och jag fattar inte hur alla andra kan ha på sig så snygga! Jag frågar liksom vart de har köpt den och så säger de typ H&M och så kollar jag där men så finns det bara fula.
Det känns helt enkelt hopplöst. 
Fast jag är superglad för jeansen, de ska jag använda på måndag! Och jag ska prova med den svarta klänningen som jag fick av Sofia och Malin till.  Vi får väl se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback