Var är våren?!

Jag blir så himla arg. Jag som hade hoppats på att det skulle bli fint väder den här veckan, inte nån himla snö heller! Jag trodde att våren hade kommit nu, men tydligen inte, det snöar ju ute nu. Nu kan man ju knappt ha på sig sina ballerinaskor längre. Fast det är en sak som är bra, och det är att jag inte behöver ha bråtom med att köpa en vårjacka. För nu kan man ju ändå inte ha en vårjacka på sig, det är ju lite kallt.
Idag var jag i mörby centrum efter skolan för att köpa en ny foundation och en kalender. Några kalendrar fanns det ju inte så det var bara att glömma. Men jag hittade den foundationen som jag letade efter och jag köpte självklart den ljusaste. När jag kom hem och provade den så tyckte jag att den var jättebra och så, men efter typ fem minuter var min hud fet igen! Jag fattar inte hur alla andra kan vara så himla fina hela tiden men inte jag. Det funkar ju inte. Jag ska prova den imorgon men jag kommer bli ful på typ tre minuter bara.
Den luktar gott i alla fall, om det nu var något plus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback