En Ebba är allt man behöver.

Idag blev jag bara såå avundsjuk. Eller inte avundsjuk då, men jag fattar inte hur Ebba kan vara så snygg i allt! Hon passar i alla kläder och till och med i glasögon! Jag som alltid har tyckt att glasögon inte är så jättesnyggt och så kommer hon där och ser ut som en heting i sina! Jag fattar verkligen inte hur hon kan se så bra ut i allt. Jag är liksom bara snygg i vissa grejer men hon kan ha vad som helst och ändå är hon lika snygg.
Hon är så lyxig. Och söt. Och snygg.
Och jag gillar henne precis som hon är! Min superheta, snygga, coola, snälla och bästa EBBA!

Kommentarer
Postat av: Glasögonorm Ebba

Heej! Jag blir rörd över dit inlägg! Allt JAG behöver är en snygg,bra,underbar och alledels fanatstisk Teresia!

2007-05-24 @ 17:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback