En händelserik helg.

Den här helgen har varit ganska händelserik. Och jag vet att den inte bara har varit det för mig. Ebba har varit på Rhodos och är säkert skitbrun nu, hon är nog på väg hem snart. Eller om några timmar i alla fall. Och Klara har fått tandställning, eller hon sa i alla fall att hon skulle få det i fredags så jag undrar hur det har gått för henne. Jag tycker inte det var så farligt så det går väl bra för henne med.
Men framför allt för mig har det hänt massor. Jag har varit på farmors begravning i Varberg och typ halva torsdagen gick åt att åka bil dit. Det var ju i och för sig skitkul när man har två roliga storebröder som är snälla och vi köra lite lekar med mig. Begravningen var jättefin och som pricken över i var det soligt och nästan inga moln ute.
Sedan på fredag eftermiddag åkte vi hem i fem timmar igen och typ halv tolv när vi kom hem så skulle jag duscha för att ha rent hår till bröllopet dagen efter.
Bröllopet i Vallentuna var också roligt, vi träffade kusinerna och åt god mat. Hela familjen hade gjort en egen tårta som var jättefin, och jättegod!
Imorgon är det skola igen och jag ska nog ha på mig klänningen jag hade på bröllopet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback