Symaskin nästa.

Idag är jag glad. Mamma och jag har hittat en symaskin för tvåtusen åttahundra och vi ska åka och köpa den nån gång i veckan, jag hoppas på tisdag. Eller vi hittade den egentligen igår, men då orkade jag inte skriva nåt här. Det känns inte som att nån läser det längre, men jag fortsätter skriva ändå. Jag ska försöka göra min blogg till en lite mer modeblogg, men jag hittar aldrig bilder på de kläder, väskor och skor jag vill ha.
Och sen är det ju knappt nån som känner till min blogg. Förutom mina kompisar, men det är ju mest Ebba som läser. Men det är jag ju glad för i alla fall.
Jo, om jag fortsätter på det där med symaskinen. Den dag vi köper själva symaskinen ska vi väl också åka nånstans där jag kan köpa lite fina bomullstyger. Jag har nämligen bestämt mig för att börja sy mina egna kläder. Eller jag orkar nog inte sy jättemycket, men en klänning eller två. Jag fick idén från Malin, så jag hoppas att det inte gör nåt att jag härmar henne lite. För hennes klänning var ju bara såå fin.

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag läser i allafall din blogg! XD
Kram

2007-05-06 @ 23:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback