Det var ett tag sedan.

Oj, nu var det ett tag sedan jag skrev sist. Haha, jag vet inte riktigt varför jag inte har gjort det. Jag har bara inte haft tid, eller jag har säkert haft en massa tid men jag har gjort andra saker istället. Nuförtiden går jag in på YouTube nästan varje dag. Men det är verkligen jätteroligt! Man träffar så många nya vänner och så självklart är det jätteskoj att kolla på/göra videor. Jag har faktiskt gjort fyra stycken egna *stolt* haha. Men jag hinner bara göra ungefär en varannan vecka.
   Det är så mycket annat att göra nu, skolan och piano och tandläkaren. Ja jag lovar, jag går till tandläkaren typ en gång varannan vecka. Fast nu är det nog slut på det, jag har ju redan dragit ut fyra tänder så dit behöver jag ju inte gå igen. Men jag har märkt att det är någon liten tråd i tandställningen som sitter lite löst och det är lite jobbigt när man äter, hehe. Jag ska väl gå till min "vanliga" tandläkare (tandregleraren) nästa vecka och fixa det. Men då tänker jag minsan inte gå dit på skoltid! Jag har redan missat så mycket. Visst, det var inte så himla mycket jag missade egentligen, bara två spanska-, franska- och mattelektioner, och en halv SO-lektion med. Men det är ändå så jobbigt att missa lektioner tycker jag.
   I alla fall, nog pratat om det där. Eh, i och för sig vet jag inte vad jag ska skriva nu. Jag vet att jag har legat och tänkt på vad jag ska skriva här några nätter nu men jag glömmer alltid bort det. Och de senaste kvällarna har jag bara tänkt på vad jag ska skriva till Lee Ann. Eller egentligen gör jag det typ varje kväll och mycket tid på dagen med. Jag vet att ni säkert tycker att jag är helt besatt av henne men hon är faktiskt som en riktig vän nu. Jag lovar. Och jag vet att hon behöver mig.
   Åh, jag måste bara berätta om att snart ska jag få mammas gamla bärbara dator. Visserligen är den ju väldigt seg och inte särskilt bra men det är i alla fall en bärbar dator. Och pappa har fixat så att jag kan ha trådlöst internet i hela huset. Jag vet ju inte än hur bra det funkar men det borde ju funka i alla fall. Och då kan jag ju sitta var som helst och chatta och vara inne på YouTube. Egentligen så är den stora anledningen till att jag vill ha trådlöst internet att jag ska kunna ligga i sängen på kvällarna och mejla till Lee Ann. Eller prata med andra som kommer från USA och andra delar av världen som har helt annan tid. Det är så jobbigt att varje kväll när jag måste gå och lägga mig så har alla jag pratar med på YouTube precis kommit in och då är det bara eftermiddag för dem. 
   Jag lägger in adresserna till videorna jag har gjort på YouTube så kan ni kolla på dem om ni vill. Jag vet inte varför det inte funkar att ha dem som länkar men för att se dem får ni kopiera texten och klista in den i fältet där man skriver en adress på internet, jag tror ni fattar hehe. Och om ni skulle vilja gå till min "channel" så är det bara att trycka på mitt namn, Cheemicalmonster. Jag vet inte riktigt vad ni skulle kunna göra där i och för sig men, bara om ni skulle vilja hehe. 
   I Don't Love You special version - http://www.youtube.com/watch?v=rx8u7sgbum0
   The making behind "Helena" - http://www.youtube.com/watch?v=8p2YSFqb--Y
   What Gerard actually is saying - http://www.youtube.com/watch?v=MPnCPyzgzLQ
   Gerard Way - The cutest - http://www.youtube.com/watch?v=MyqdvE1wQrc
   Dagens låt - Cancer på piano.
   Dagens text från Cacner - But counting down the days to go, it just ain't living, and I just hope you know... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback